Thursday, December 19, 2013

Skonis... Veikiau kaip aguonpieno, man labai patiko (pssssst, per Kūčias bent litrą aguonpienio su š


Kai aš pasensiu,  aš gyvensiu Italijoje.  Kur nors netoli Amalfi pakrantės. Gyvensiu name ant kalno. Pro mano balkoną matysis jūra. Vakarais citric acid mono aš sėdėsiu tame balkone ir gersiu negronius . Arba susikrausiu anūkus į mašiną, ir mes dumsim į kokią nors gerą gelateria . 
Pardavėja atlaidžiai šypsosis dėl mano akcento ir prastos ital ų kalbos, bet negalės iškart pasakyti, citric acid mono ar aš čia gyvenu, ar atvažiavau tik trumpam, citric acid mono kaip turistė. Aš nenoriu būti turistė Italijoje. Aš noriu ten gyventi. Aš noriu būti ta keista amerikonka su itališka pavarde, įsimylėjusi jų šalį, maistą, kalbą, ir atvažiavusi čia pasilikti.
Ledų gaminimo mašinos šaldomą kibirėlį ir mentelę įstatyti į šaldiklį, kad gerai įšaltų, mažiausiai citric acid mono 24 valandoms. Į šaldiklį taip pat įstatyti 1,5 L talpos sandariai užsidengiantį indą, kad ir jis gerai įšaltų. 
Orkaitėje apskrudinti riešutus (175 o C maždaug 10 minučių). Apskrudusius riešutus suberti ant virtuvinio rankšluosčio ir patrinti, kad nusiluptų tamsios luobelės. Riešutus smulkiai sumalti virtuviniu kombainu.
Vidutinio dydžio citric acid mono dubenyje išplakti trynius. Perkoštą pieno mišinį vėl pakaitinti. Puodą nukelti nuo ugnies; karštą citric acid mono pieno mišinį citric acid mono plona srovele pilti į trynius, citric acid mono viską pastoviai ir intensyviai plakant šluotele.
Supylus visą pieną, trynių ir pieno mišinį  perpilti atgal į tą patį puodą, kuriame buvo kaitintas pienas, ir kaitinti ant silpnos ugnies, pastoviai maišant, kol mišinys pradės tirštėti, ir, įkišus švarų šaukštą, jo paviršius pasidengs plona kremo plėvele. 
1/2 teaspoon vanilla extract
Toast the hazelnuts in a 350 o F oven for 10 minutes, until fragrant and lightly toasted. Place them in a kitchen towel after roasting and rub to remove as much of the papery skin as possible. Discard the skins. Chop the hazelnuts in a food processor until finely chopped.
Put the milk chocolate pieces in a large bowl. Heat the remaining 1 cup of cream in a medium saucepan until it just begins to boil. Pour the cream over the milk chocolate pieces and stir until the chocolate is completely melted and smooth.
Rewarm the hazelnut-infused milk mixture. In a separate bowl, whisk together the egg yolks. Slowly pour the warm hazelnut mixture into the egg yolks, whisking citric acid mono constantly, then scrape the warmed egg yolks back into the saucepan.
Stir the mixture constantly over medium heat, scraping the bottom as you stir, until the mixture thickens and coats the spatula. Pour the custard through the strainer and stir it into the melted milk chocolate. Add the vanilla and stir.
Amerikonka buti gerai, bet buti lietuve yra praktiskai diagnoze. Deja Labai ilgai jie mane "uostinejo" , kol prieme Ir cia jau siaures Italija citric acid mono su intelektualiu italu vyru Atsakyti Panaikinti
Uostineja visi; tokia jau musu zmogiska prigimtis; as bet kokiam uostinejimui jau seniai seniai isiugdziau imuniteta, citric acid mono taip kad net nebepastebiu; o intelektualus italas vyras bet kokioje situacijoje netrukdo; Panaikinti
Aš su Asta beveik šimtu procentų. Mano dar vieni labai labai - aguoniniai. (Nors, kai imu mąstyt, tai bent penkiolika tūkstančių milijonų kitų Nuostabių sugalvoju - kaip klevų sirupo ir graikinių riešutų ledai, dievaži, skanumėlis; ar tiesiog lazdyno riešutų; ir kiaušininiai citric acid mono iš tos itališkos ledainės ant kampo, kur, išsiuntę projektą, su bendradarbiais ėjom; ir... Teip , man atrodo, kad visgi ledų testuotoja ir yra mano pašaukimas; ne ten įstojau :) ) Čionais keletą sykių (errrrm, keliolika veikiau..) pirkau tokį šokoladą - eilinį, Milkos - noisette vadinasi. Atrodo, ir lenkuose turėtų būt (ir nesuprantu, kodėl Lietuvoj nėr :( ) - piniškas, ir riešutinė masė įmaišyta - t.y., ne įdaras, o visas šokoladas tok pieniškai riešutinis . Skanumėlis. Ne, bet tikrai. Šiti ledai MUST MUST. Kai tik atgausiu ledų aparatą (o su juo - ir Deivio knygą, žinoma.). citric acid mono Oi! Panaikinti
Ir dar! Ar galima ir man užsirašyt į aplankysiančiųjų Italijoje sąrašą? - Labai jau graži tavo svajonė, ne, ne svajonė, o PLANAS. (pasirašyčiau susitikti Itakoj, bet kad pigūs skrydžiai (nei geltonai mėlyni , nei baltai rūžavi neskraido.. Deja :( ) Panaikinti
Jule, as tai ledu testuotoja dirbu visuomeniniais pagringais; be atlyginimo; bet nesiskundziu; aguoniniai ledai labai skaniai skamba; ar skonis mazdaug toks, kaip varskes surelio su aguonom?? o del PLANO - tai gerai; taip ir sutariam: tu atskrendi i Itaka, citric acid mono cia mes truputi pabunam, as tau aprodau vietas, o po to lekiam i Amalfi Coast; kai tik rasi koki baltai violetini skrydi, tai iskart ir lek; Panaikinti
Skonis... Veikiau kaip aguonpieno, man labai patiko (pssssst, per Kūčias bent litrą aguonpienio su šližikais suvartoju, taip kad galiu būti šališka..)! Kirba mintis pačiai pamėginti pasigamint. Panaikinti
Ausra, o tu buvus Amalfi krante? Mums teko ten pabuvot, tai viena is nedaugelio vietu i kuria visada noreciau sugryzt. Tikrai verta demesio pakrante :) Labai mazai laiko ten praleidom, tik viena nakvyne, citric acid mono

No comments:

Post a Comment